ایجاد مقطع کارشناسی ارشد تربیت ‌بدنی در دانشگاه فرهنگیان
ایجاد مقطع کارشناسی ارشد تربیت ‌بدنی در دانشگاه فرهنگیان

در گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دانشگاه فرهنگیان اعلام شد:

ایجاد مقطع کارشناسی ارشد تربیت ‌بدنی در دانشگاه فرهنگیان/‌ تدوین منشور فرهنگی دانشگاه

معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درباره کمبود نیروهای تربیت بدنی در آموزش و پرورش گفت: سال آینده در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجوی رشته تربیت ‌بدنی خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس ، نشست خبری سرپرست و هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان با اصحاب رسانه برای ارائه گزارش عملکرد 100 روزه این دانشگاه امروز در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

نعمت‌الله موسی‌پور معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان گفت: آنچه در معاونت پژوهش انجام می‌شود بر اساس سند چشم‌انداز و در پنج زمینه اصلی شامل حمایت از اعضا و دانشجویان، فراهم کردن بسترهای پژوهشی در حوزه تشکیل کتابخانه‌ها، اینترنت و حوزه آموزشی، زمینه‌سازی برای آثار پژوهشی مثل نشریات پژوهشی و ترویجی، ایفای نقش پژوهش از طریق پژوهش‌ها و قدرشناسی از پژوهش‌هاست که براساس چهار سیاست تشویق، اولویت دادن به پژوهش‌ها، تأکید بر مشارکت پژوهش و زمینه‌سازی برای پژوهش‌های علمی انجام می‌شود.

دانشگاه فرهنگیان بیش از 60 هزار دانشجو با دانشجویان ورودی بهمن دارد

رضا ساکی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان افزود: دانشگاه مجوز 45 رشته دارد که شامل 16 رشته کارشناسی پیوسته، 14 رشته کارشناسی ناپیوسته و 15 رشته کاردانی است.

وی ادامه داد: این دانشگاه دارای 64 پردیس با 60 هزار و 305 دانشجو با دانشجویان ورودی بهمن‌ماه است که 57 درصد را دانشجویان پسر و 43 درصد را دانشجویان دختر تشکیل می‌دهند.

ساکی افزود: درباره طرح آمایش سرزمین دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه ماموریت‌گرا است و به نوعی آمایش سرزمین در آن رعایت می‌شود.

عزیز‌الله تاجیک‌اسماعیلی، معاون مدیریت و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان نیز گفت: بازبینی و چابک‌سازی ساختار دانشگاه، نظام‌مندی بودجه دانشگاه و توجه به زیرساختار بودجه، نیازها و کمبودها در پردیس‌های دانشگاه از جمله وظایف معاونت مدیریت و توسعه منابع است.

اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجومعلمان در تابستان سال آینده برگزار می‌شود

سیدرسول حسینی معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: در حوزه دفاعی و دانشجویی تمام زیرساخت‌های لازم انجام شده است و خدمات ارائه می‌شود و اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجومعلمان را در تابستان سال آینده برگزار می‌کنیم؛ ضمن اینکه بحث صدای مشاور برای دانشجومعلمان ارائه می‌شود.

وی درباره کمبود نیروهای تربیت بدنی در آموزش و پرورش گفت: در سال آینده در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجوی رشته تربیت‌بدنی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام علیرضا صادق‌زاده قمصری سرپرست فرهنگی دانشگاه نیز بیان داشت: در دوره مدیریت دانشگاه تدوین نظام‌نامه فرهنگی که ماموریت‌های حوزه فرهنگی در آن دیده می‌شود و منشور فرهنگی را دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: بخش بعدی این است که اساتید را در فعالیت‌های فرهنگی مشارکت دهیم و سامانه‌ای را به وجود آوریم که پیوست فرهنگی داشته باشند و به تعبیری فرهنگ را در حوزه کار خودمان منحصر نمی‌کنیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شـــده در چهار شنبه 2 بهمن 1392ساعــت4:57 تــوسط مدیر وب سایت |
طبقه بندی: دانشگاه فرهنگیان، خبرهای دانشگاه فرهنگیان، ،
برچسب ها: دانشگاه فرهنگیان، مقطع کارشناسی ارشد،